poniedziałek, 1 lipca 2013

CAŁY PAKIET WSPOMNIEŃ

Ostatni element zestawu, który poleciał do Kasi, Wam dziś przedstawię - ostatni, ale najbardziej obszerny - jest to album. Zdjęć będzie dużo, więc moje gadulstwo ograniczę do minimum. Buziek w albumie się nie dopatrzycie, bo je zamazałam zgodnie z zaleceniem, ale mam nadzieję, że oprawa się Wam spodoba. Zapraszam do oglądania :-)




Tekst podziękowania podesłany przez Kasię























I kilka słów na koniec o materiałach, których użyłam:
baza: Wycinanka

Teraz macie pełny obraz całego zestawu. Mam nadzieję, że obdarowana Pani była wzruszona i ucieszona :-)
W następnych wpisach będzie trochę prywaty :-)
Ściskam!

4 komentarze:

  1. Super:) Śliczny, a ja uwielbiam albumy, bo tam jest zawsze tyle stron do podziwiania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Z pewnością nie obyło się bez łez wzruszenia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezencik, a z Kasią lubimy się wymieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, obfociłaś każdą stronkę! Cały album jest cudny, a wierszyk czytany był na środku sali. Jeszcze raz ogromne dzięki :)*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...