czwartek, 20 czerwca 2013

ŚLUBNIE

Post o ślubnym komplecie. Słodki bukiet miał być lekki i zmieścić się w rączce pewnej małej królewny, która go wręczała. Kartka miała być z górami w tle. Kolorystycznie miało być biało, kremowo i złoto i o ile bukiet był zaakceptowany od razu, to kartka okazała się jednak zbyt biała, dlatego białe szczyty zastąpiłam delikatną zielenią.



papiery: Galeria Papieru


Pomysł z serduszkową parą młodą nie jest mój - krąży po internecie od jakiegoś czasu i doprawdy trudno jest określić, kto pierwszy na niego wpadł. Ja trochę tę parę młodą "podrasowałam". I tak mi się spodobała, że motyw powieliłam w kolejnej kartce, tylko panna młoda dostała bukiet:

Papiery: Galeria Papieru


A ta kartka też nie jest ostatnią z owymi sercami, ale o tym kiedy indziej ;-) A na koniec pokażę Wam jeszcze pierwotną, białą wersję kartki ślubnej:



Ciekawa jestem, którą byście wybrali :-)
Ściskam!

4 komentarze:

  1. Bukiecik bardzo słodki, a pomysł z serduchami bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż przypomniał mi się mój piękny bukiet cukierkowy od Pani Janeczki:)
    Był wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no patrz, ile to już czasu minęło? :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...