środa, 12 czerwca 2013

MAŁE UPOMINKI

Dzięki uprzejmości i gościnności Kasi mogłyśmy w związku ze Zlotem spędzić cały weekend w Warszawie. Wiadomo, w gości z pustymi rękami pojechać - to tak trochę łyso. Naszykowałam zatem taki notes:

Papiery: Studio75, Galeria Papieru i Rapakivi, stemple: Agateria i (chyba)  Lemonade


I jeszcze taki mały drobiadżek - scrapuszko - przygotowałam dla Ali, która również u Kasi nocowała:

papier: Studio75
Niebawem Dzień Taty i zakończenie roku szkolnego, dlatego też teraz w Zakątku pojawi się taka tematyka. A tymczasem lecę ciachać nowe papierki :-)
Ściskam!

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten notes, a kokardki na spirali są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu pięknie i kolorowo u Ciebie, aż miło popatrzeć:)) Śliczne prace:) W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się Lidko, czuj się jak u siebie :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...