czwartek, 27 czerwca 2013

ZESTAW NA CHRZEST ŚWIĘTY

Ta radosna metryczka powstała na chrzest święty. ale mogłaby być również prezentem z okazji narodzin. Wręcz kipi kolorami dzięki papierom z Galerii Papieru, a przeurocze zdjęcie małego Modela dopełnia całości. Dostałam zgodę na publikację wizerunku tego małego krasnala, dlatego mogę Wam go pokazać:


W galeriowym pociągu jadą butelka i smoczek ze Scrapińca, a tekturkowe serduszko ze sklepu Scrap.com.pl ozdobiłam za pomocą embossingu na gorąco.



Drugą częścią prezentu była Biblia dla dzieci, którą miałam "jakoś" opakować. Postanowiłam zrobić pudełko - ale ponieważ sama książka jest dość ciężka, to posklejałam je z arkuszy Scrapińcowej beermaty i ozdobiłam obrazkiem z aniołem stróżem (pochodzi stąd).

Papiery: Galeria Papieru


W kieszonce z datą wydarzenia chowa się prościuteńki karnet na życzenia, ozdobiony jedynie stemplami:



Niebawem pokażę Wam więcej chrzcielnych motywów, ale najpierw będą się pojawiać rzeczy związane z zakończeniem roku szkolnego. Ta największa szczęśliwie dotarła dziś na miejsce - uffff, w samą porę! :-) Słonka Wam życzę.
Ściskam!

3 komentarze:

  1. Serdecznie zapraszam do mnie na wymiankę: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2013/06/letnia-wyianka.html#h=1095-1372349817317

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów u Ciebie cudownie:) Zachwycasz:)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...