czwartek, 20 grudnia 2012

CZERWONONOSE

Czerwono-no... co? No renifery! Ale nie tylko. Znalazły się i Mikołaje, i pingwiny nawet! Tadaaaam! :-)










Papierki z Galerii Papieru, Scrap Pasji i Lemonade. 
I jak? Buziuchny się Wam uśmiechnęły choć ciut? :-)
Jutro ostatnia porcja karteczek. Jeszcze będzie świąteczna dawka czekolady :-) 

Do mnie dotarły kartki od: Moniki, Modraczka, Marty, Joli, Ines i Janeczki. Dziękuję Kochane Babeczki!

A tymczasem chciałam Wam życzyć, byście nie dali się zwariować świątecznej gorączce - Kochani! To tylko święta! ;-)


zdjęcie pochodzi stąd
I żebyśmy nie zapomnieli, co jest sensem tych dni. 
Ściskam!

12 komentarzy:

  1. Moja buziucha usmiechnęła się szeroko!
    Fajne karteczki! Strasznie sympatyczne.
    Radosnych Swiąt Ewus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę michę :)
    Śliczne karteczki!
    Te wielkie nosy wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne sa wszystkie bez wyjatku:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne, ładne ale i tak MOJA (!!!) najładniejsza! - ja Cię uduszę!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie czerwononose karteczki super, ale pierwsza jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne, radosne i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne podziwiałam ju na fejsie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...