środa, 19 grudnia 2012

"MAGICZNE" KARTKI

Minister Taki to a Śmaki ostrzega: post o dużej zawartości zdjęć :-)
Papierki z Magicznej Kartki ciachałam dosyć intensywnie. Co ciekawe - szalenie im do twarzy z dodatkami z Galerii Papieru. Powstała bardzo przyjemna seria, która niezmiernie mi się podoba. Na zdjęciach nie za bardzo widać trójwymiarowość tych karteczek, ale sporo elementów jest podklejonych kostkami 3D, musicie mi uwierzyć na słowo ;-) 
















I co myślicie?

Do mnie spływają już karteczki od Was i bardzo Wam za nie dziękuję! Poświęcę im osobny wpis :-)

A co na tak zwanej tapecie? Jeszcze dwa projekty, w tym pewna nowość (jak się uda), porządki (wreszcie) i pichcenie, dekorowanie... jednym słowem: ŚWIĘTA :-)

Witam z wielkim uśnmiechem i pięknym ukłonem nowych Śledziących ;-) A wszystkim moim Gościom życzę bezstresowych przygotowań i ściskam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Ewuś!
    Zuch kobita jesteś i tyle!:P
    Wcale tych zdjęć tak dużo tu nie było:) bywało przecież więcej;)
    SZALONA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba moje ulubione tym razem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś przepiękne te Twoje karteczki:)Przyjmij jeszcze raz moje życzenia:)
    Gdy pierwszą gwiazdkę ujrzysz na niebie,
    wspomnij tych co kochają Ciebie,
    gdy pierwsza zgaśnie, a druga zabłyśnie,
    niech Cię aniołek ode mnie uściśnie
    i złoży najlepsze życzenia z okazji ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze kartki, każda jedna mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...