czwartek, 13 grudnia 2012

OD CZEGO BY TU...

No właśnie. Od czego by tu zacząć? Tyle tego mam w pudełku (68 sztuk - jak do tej pory), że zastanawiam się, co Wam pokazać najpierw ;-) 
Kiedy kartek trzeba zrobić bardzo dużo - robię je seriami. Są wtedy podobne do siebie, jednak zawsze różnią się choćby szczegółem. I do każdej poszczególnej karteczki nie zapominam dodać serca :-) Te, które dziś Wam pokażę, tylko częściowo powstały jako seria - ale mają jeden element wspólny, a jest nim stempel z Maryją i Dzieciątkiem z Agaterii. Bardzo lubię ten stempelek i nie ukrywam - również ten motyw najbardziej lubię w świątecznych kartkach. W końcu jest to sedno grudniowych świąt. Choć muszę przyznać, że w tym roku, (na razie) powstało u mnie zdecydowanie mniej kartek ze Dzieciątkiem - jakoś tak mnie papier inaczej prowadził ;-)
Dobra, to sobie pogadałam tytułem wstępu - pora na zdjęcia. Oto mój pierwszy rzut z wczorajszego pudełeczka:




A tu poniżej "trójca seryjna":




Papierki są pomieszane: trochę Magicznej Kartki, odrobina Scrap Pasji, kapka Galerii Papieru.
I jak się Wam podobają? :-)

14 komentarzy:

  1. Wszystkie jak jedna piękne, kolorowe i bardzo świąteczne!!! Ale się napracowałaś:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! Ty pracowita Pszczolko! Przepiekne karteczki, a ich najpiekniejsza ozdoba jest wlasnie Twoje dobre serduszko!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna "produkcja" :) Jestem pełna podziwu za tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna seria, a stempelek rzeczywiście śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka praca wg serii znacznie przyspiesza, ale popieram tendencję, by każda kartka była jednak inna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają się, bardzo!! Klimatyczne, ciepłe i pełne serca :) A propos serca.. ładne tam wisi u Ciebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystkie :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne :)
    proste, ale niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa pracusiu bardzo się podobają :) Ja też jak tworzę lubię jak nie są identyczne :) Zawsze jakiś element różniący musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Zarówno wykonanie, jak i ilość robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!!! Najbardziej mnie chyba ujęła ta z sarenką, która ma kokardkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają się i to bardzo :-) Proste, nieprzegadane i nie przesadzone ... cudne są i już :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...