czwartek, 6 grudnia 2012

DOGRYWKA, PRZYGRYWKA I COŚ SŁODKIEGO

Dogrywka z wczorajszego posta - poszłam za ciosem i powstała kolejna kartka z zestawu przysłanego przez Olcię. Tym razem dołożyłam od siebie serduszko i gwiazdkę. Kartka jest prościusieńka do bólu, choć, muszę to przyznać, podoba mi się ogromnie :-)


Ta "scrap-for-four'owa" (matulu, ale słowo...) dogrywka jest zarazem przygrywką - preludium do większej ilości kartek, które muszą (no muszą!) powstać w czasie najbliższym. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, jak temu podołam, bo mam takie "piękne okoliczności przyrody", że ech i uch. No ale dosyć biadolenia.

Byliście grzeczni? Mikołaj Wam coś zostawił dziś pod podusią? Jeśli macie chrapkę na prezenty, to biegnijcie do bloga Scrap-Ścinki, gdzie czekają na Was cukierasy (wcale nie ścinkowe!) zmontowane przez Design Team:


Ja przygotowałam taki oto notesik:


No to co? Ho ho ho! :-)

13 komentarzy:

  1. Karteczka sliczna i cudnty notesik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też szalenie podoba się karteczka i notesik niczego sobie - pozdrawiam i powoli nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W prostocie siła i piękno! Kartka cudna :-) A u mnie był Mikołaj i dostałam piękne prezenty ... bardzo byłam grzeczna w tym roku :-) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczka śliczna :-)
    a notes no ho ho ho superowski
    buziaki Ewka

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest urocza, nic dziwnego, że masz do niej słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, cuda stworzyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna karteczka Ewuniu!
    i jeszcze raz dziekuję za poświecenie♥ ależ jestem ciekawa reakcji... serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes cudny, kartka też wspaniała.Sama śliczności u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta gwiazdka to jest to "coś" w tej kartce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka,notesik super;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna karteczka, prosta a ładniutka. Notesik świetny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...