środa, 5 grudnia 2012

SCRAP FOR FOUR V

Z małym poślizgiem, bo godzina 10 wybiła już dawno, prezentuję Wam karteczkę która powstała w piątej już edycji zabawy w ramach Scrap For Four. Tym razem zestaw przygotowywała Alexandra i w wytycznych zaleciła nam pełną dowolność :-)
Moja praca powstawała na totalnie wariackich papierach - oto ona:


Tym razem nie wykorzystałam wszystkiego z tego zestawu - ale na pewno nadrobię to w późniejszym terminie.
Zajrzyjcie koniecznie do Alexandry, Joli i Moniki i sprawdźcie jakie kartki przygotowały dziewczyny :-)

9 komentarzy:

  1. No, no, no....jestem pod ogromnym wrażeniem tego expresu :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. yyy... jedna??? ;)
    Fajna kompozycja. Guziczki super! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo :) No i guziczki pięknie tam wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noi,nio, szaleństwo totalne na tej Twojej karteczce. Czekam na jeszcze.
    Buziole Ewciu przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, a jak się okazało, że to ekspres... to mi szczęka opadła... cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna kartka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha no właśnie Ewa ja byłam parę razy i nie mogłam znaleźć Twojej pracy:)
    Super karteczka powstała, bardzo mi się podoba:)
    Ściskam cieplutko i lecę dalej, bo przez tą moją pracę nie wiem w co ręce włożyć najpierw ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...