piątek, 14 grudnia 2012

DYNDU DYNDU

"Dyndu dyndu" to powiedzonko mojej Młodszej - egzystuje jako zamiennik "oj tam oj tam" i w niektórych kręgach świetnie się już zadomowiło ;-) Ale dziś u mnie o innych dyndadełkach będzie - takich na kartkach. Choć oczywiście pojawią się odstępstwa od serii. No ale po kolei. 
Dyndające bombki (odbitki od Olci):





Dyndadełka na sznurkach i niewidocznych haczykach:








Dyndu dyndu pomarańcza ;-) Zainspirowałam się karteczkami Teo.


A tu rzeczone wyjątki od dyndania ;-)



Całkiem pokaźna ta dzisiejsza partia fotek :-) Dzisiejsze kartki są stworzone z papierów Galerii Papieru, Scrap Pasji i Lemonade.
CDN...

P.S.  Tak, wiem - dyndu dyndu ;-) Buziaki dla Was!

11 komentarzy:

  1. Ewciu, powiem Ci, ze wszystkie śliczne wyjatkowo, ale ta z turkuskami na złotych groszkach po prostu mnie powaliła- jest cuuuuuuuudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie u Ciebie nie było, ale nie poprzestajesz, na słodkościach, super karteczki,pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieloooone! A z reniferkiem i wieńcem naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, pięknie zobrazowałaś dyndu dyndu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, Twoje kartki są jak zwykle cudne. A mnie jeszcze urzekł ten reniferek z tyłu:) Czy to też Twoje dzieło. Ja mam zamiar uszyć takowego, ale nie wiem czy zdążę.Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie te dyndadełka zdobią Twoje karteczki! Imponująca kolekcja!

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, bardzo świąteczne! A tytuł posta od razu poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki ... chyba nie potrafiłabym określić, która podoba mi się najbardziej :-) Ale za to zdecydowanie powiem, że bałwanki są cudne!!! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...