środa, 12 grudnia 2012

JESTEM, ŻYJĘ, TWORZĘ ;-)

Zakopałam się w kartkach świątecznych. Zakopałam się dosłownie po uszy. Zrobiłam ich dużo, ale planuję jeszcze więcej, bo mnóstwo chcę wysłać w świat - i to jak najszybciej. Zakończenie misji "kartki" nastąpi w tym tygodniu. Odrabianie zaległości u Was natomiast zaplanowałam na okres między świętami a Nowym Rokiem - nie chcę wchodzić w 2013 z jakimikolwiek ogonami ;-)
Dziś pokażę Wam skromne pudełeczko - a od następnego wpisu będę Was zanudzać jego zawartością ;-)


Gotowi na zasypanie zdjęciami? ;-)
Ściskam Was czule i ciepło moi drodzy Zaglądacze - i dziękuję, że jesteście i zostawiacie po sobie ślad :-)

14 komentarzy:

  1. No baaa....pewnie że gotowi :) Dawaj dawaj te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łuhuuuu!!!! to Ewuśka zaszalała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ile tych cudasków jest w tym pudełku? Czekam z niecierpliwością na posty

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW kobiety Tyś tego naprodukowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam, czekam na zdjęcia z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczek natrzaskałaś, że ho ho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, ze gotowi... czekamy an te zdjątka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jaka wspaniała kolekcja. Czekam na posty, jestem ciekawa tych wspaniałości. Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kreatywny pracuś z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...