niedziela, 16 grudnia 2012

ŚCINKI, CHOINKI...

Najpierw dwa słowa o łosiu, który wystąpił w mojej sesji - ten łoś już kiedyś gościł w Zakątku. Mieszka u mnie na stałe i nie narzeka, więc chyba mu dobrze w moim towarzystwie ;-) Jego "mamą" jest Agata z Magicznego Atelier. Będzie się jeszcze na zdjęciach przewijał, bo strasznie jest fotogeniczny ;-)

A teraz do sedna. Jak wiecie jestem osobą, której szkoda wyrzucać wszelkie ścinki. Zwłaszcza jeśli są to równe paseczki pozostałe po docinaniu papierków do bazy. W zeszłym roku wpadłam na pomysł, by stworzyć z tych paseczków choinki. Pierwsze, bardzo proste prace, w gąszczu pomiędzy innymi tworami, wyglądały tak --> klik!
Dzisiaj dzielę się z Wami sposobem na wykonanie choinek - na blogu Scrap Ścinki znajdziecie mój kurs, a w ślad za nim ścinkowe wyzwanie i cały choinkowy las inspiracji - zapraszam Was do zabawy! ;-)

Ponieważ tematem dzisiejszym są ścinki - takie też będą kartki, które Wam pokażę. A zatem bardzo proszę - zaczynamy od rzeczonych ścinko-choinek:






I pora na ścinkowe karteczki:




W tej ostatniej umieściłam element z arkusza z dodatkami Magicznej Kartki. Poza tym papierki maści różnych.

Dziś niedziela radości i faktycznie - u mnie taka dziś była. Odwiedziłam wraz z Psiapsiółą Jarmark Rzeczy Ładnych w Chorzowie, zrobiłam rękodzielnicze zakupy i spotkałam fajne osóbki, które przy okazji serdecznie pozdrawiam :-) Agatko, Magduś, Karolinko - wielkie buziaki dla Was!
W najbliższym czasie pokażę Wam, co nabyłam. Ale nie wszystko mogę, bo... część aniołki schowały już pod siankiem w żłóbku, żeby Dzieciątko mogło w Wigilię pod choinką położyć ;-)
Jak widzicie, mimo jesiennej aury, klimaty u mnie ciepłe i serdeczne. Dedykuję Wam zatem ciepłą pastorałkę:


Serdeczności!

3 komentarze:

  1. Jakie piękne kartki! Super pomysł z tymi choinkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest i moja piękniusia :* Dzięki
    Zapraszam do mnie na candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/12/sodkie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu i my się bardzo cieszymy, że mogłyśmy Cie spotkać no i poznać Twoją przyjaciółkę , buziaki dla Was obu:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...