wtorek, 18 grudnia 2012

PROSTOTA - OT CO!

Czy u Was też po śniegu zostało wspomnienie? U mnie niestety tak... Dlatego dziś seria w śnieżnej bieli z kropelką koloru - pod znakiem prostoty i z niewielką ilością elementów - a jednak są to jedne z moich ulubionych kartek.







Ta ostatnia karteczka powędrowała wczoraj do Dorotki. Oto co ja znalazłam w swojej skrzynce mailowej krótko po naszym spotkaniu przy kawie:



Prawda, że śliczna karteczka? Chwilę później przyleciał również bannerek na stronę FB. Niektórzy z moich Zaglądaczy pewnie znajdą to urocze stadko w swoich skrzynkach :-) Dorotka to autorka mojego logo, ale jej twórczość jest dużo szersza - koniecznie zajrzyjcie do 
kliknij na obrazek
A ja skończyłam przed chwilą wypisywanie i adresowanie karteczek - za chwilę wysyłam je w świat licząc, że anioły poniosą je na skrzydłach ekspresem :-) Wciąż jeszcze trochę kartek mi zostało do pokazania, ale to już w następnym odcinku. 
Trzymajcie się cieplutko!

10 komentarzy:

  1. Piękna ta prostota Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te czerwone są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieee.... :D u mnie własnie tak zapadało śniegu, że nie jestem w stanie samochodu z miejsca ruszyć :)
    wszędzie biało i śnieżnie :)
    a w prostocie siła - Twoje karteczki to potwierdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś, te czerwone są MEEEGA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajć, cudne te Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne:) w protocie sila a ta z mikolajem powalajaca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudne, ale zestawienie bieli z czerwienią w świątecznych tworach zawsze mnie urzekało najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są porostu cudne (z poprzedniego postu też). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buahaha! Banerek jest po prostu fantastyczny!!! Uśmiałam się do łez :)
    A karteczki - delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...