czwartek, 28 marca 2013

ALE SIĘ ZAWZIĘŁAM...

Nie dojadłam, nie dospałam - ale kartki zrobiłam i wysłałam!
Wiecie co? Wczoraj poszłam na pocztę, by wysłać kartki, które miałam zrobione, no i kupić gotowce do wysłania. Weszłam, wysłałam, co miałam, popatrzyłam na te gotowce... ambicja mi coś syknęła przez zęby, pomyślałam sobie "a pffffff!" i wróciłam do domu. Po czym wyjęłam swoje wycięte jajka, pociachane papiery, ścinki... Efekt? Do środka nocy powstało 40 (słownie czterdzieści) kartek. Oczywiście są proste (wiecie, że takie lubię), oczywiście - wiele robiłam według jakiegoś wzorca... ale powtarzają się tylko dwie - poza nimi nie ma ani jednej pary identycznych. Dziś pół dnia je wypisywałam - i pofrunęły!
Uwaga, upraszam o cierpliwość - mnóstwo zdjęć Was czeka ;-)






W tle widzicie wdzięczną gąskę, którą dostałam od Agaty ;-)
I cała reszta: jajkowe, zajączkowe, barankowe... 





















Papiery są przeróżne: Scrappo, Studio 75, Galeria Papieru, UHK, GoScrap, Tilda, Galeria Rae, Papermania, Magiczna Kartka, Wycinanka... Stempelek z barankiem to Viva Decor.
Wątpię, że zdążą dolecieć przed świętami... wybaczcie, strasznie się nie wyrabiam, bo dużo się dzieje w zasadzie na każdym polu. Ale wiedzcie jedno: mimo tej masowej produkcji każda kartka, każda jedna (!) jest z cząstką mojego serducha i stadem serdecznych myśli.
Ściskam!

25 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki:) Ależ musiałaś się napracować:) Jednak własnoręcznie wykonane kartki cieszą podwójnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe ukrywam - siedziałam nad nimi dooobre kilka godzin ;)
      Dziękuję Małgosiu :)

      Usuń
  2. Wow, kochana, pod ogromnym wrażeniem jestem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka od Ciebie dotarła. Serdecznie dziękuję za Twój kawałek serducha. Mam nadzieję, ze i moja dotrze na czas. Jeszcze raz udanych świąt życzę całej rodzince i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Janeczko, że zdążyła dofrunąć. I Twoja jest już u mnie i bardzo Ci za nią dziękuję :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Sama się sobie dziwiłam, jak już skończyłam ;) ;) ;)

      Usuń
  5. Proste? No chyba, że proste to synonim piękna? Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, ja generalnie wyznaję zasadę "mniej znaczy więcej" ;) Zdarza mi się zaszaleć z dodatkami, jednak w przewadze moje kartki to "clean & simple" w czystej postaci :) Dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń
  6. Gratuluję: pomysłów, wytrwałości.. ja jeszcze walcze ;-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbieram szczękę z podłogi... dla mnie wyzwaniem jest zrobienie 40 kartek w miesiąc!!! Miałam okazję podziwiać Twoje "proste" kartki w realu i wiem, że one są perfekcyjne :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mammma mija! Kobieto, ty jesteś niesamowita, czasami myślę, że się po prostu sklonowałaś jakoś ;)))))))) Kartki super, a twoje życzonka już do mnie doszły, dziękuję pięknie i mam nadzieję, że moje również zdążą na czas :)) Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, bo jest nas trzy: jedna gotuje, druga sprząta, a trzecia robótkuje ;))))
      Cieszę się że dofrunęła moja karteczka :)

      Usuń
  9. Ewunia to tak można? Czterdzieści słownie w jedną noc? Jesteś niesamowita! Zdrowych i Spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinka, jak na to teraz patrzę, to sama się dziwię ;)
      Spokojnych!

      Usuń
  10. ale zacięcie ,, podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW :) zdjęć dużo, ale z jaką przyjemnością się je ogląda! naprawdę, cudne kartki (aż mnie zatkało prawdę mówiąc)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci zdrowych i radosnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych osób:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu !!! Dziękuję za przepiękną kartkę ! Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje zdanie już znasz! Tu napiszę tylko SZACUN!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Osz kurczątko, ależ ilość :) a jakie ładne! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...