środa, 13 marca 2013

DLA KOGO TO BĘDZIE SZCZĘŚLIWA 13-STKA?


A ja już wiem, do kogo poleci mój urodzinowy bukiecik... Tym razem zgłoszeń nie było wiele - karteczki zmieściły mi się w dłoni. Usypałam stosik, rozgarnęłam i wyciągnęłam karteczkę z imieniem:


Gratulacje! 
Chciałabym jeszcze tak zupełnie od siebie wyróżnić Małgorzatę Chrobak - Jej wierszyk wywołał na mojej buzi ogromniasty uśmiech, dlatego dla Niej przygotuję mój Pakiet Pierwszej Pomocy :-)

Ale to nie koniec niespodzianek...! Wszystkie osoby, które wpisały się ze swoim komentarzem pod postem rozdawajkowym chciałabym obdarować jakimś drobiazgiem - zatem kto chętny, niech prześle adresik na moją małpę ;-)

Ściskam!

26 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie i dziękuję za zabawę :)
    To bardzo miłe z Twojej strony, z przyjemnością wysyłam adresik.
    Dziękuję i pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci serdecznie:) Sprawiłaś mi fantastyczną niespodziankę tym wyróżnieniem i cieszę się bardzo, że wierszyk się spodobał:) Już wysyłam do Ciebie adresik:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz pojęcia, jak szeroki był mój uśmiech podczas czytania Twojego wierszyka ;) Gdyby nie uszy, to śmiałabym się dookoła głowy ;)

      Usuń
  3. Gratuluję szczęściarze :-)
    Tobie dziękuje serdecznie za zabawę :-) i jeszcze na koniec drobiazg niespodzianka dla każdego hmmm ... szalona Ewko to bardzo miłe :-) i wychodzi na to że i 13 bywa fajna hi hi hi
    mój adresik masz ??
    pozdrawiam ciepło i pojawiaj się częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona, czy nie - wiosnę trzeba wywołać ;) Twój adresik mam :)

      Usuń
  4. Ewunia! Wszystkiego naj naj z okazji 2 lat blogowania:D Życzę Ci jak najwięcej takich słodkich postów u Ciebie. Ja candy przegapiłam, gapa, bywa i tak... ale może to i lepiej, w biodra mi nie pójdzie, heheheheheh.
    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulisia, nie teraz, to kiedyś - Twoje biodra nie są bezpieczne ;)

      Usuń
  5. gartrulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sobie też pogratuluj, bo coś poleci do Ciebie :)

      Usuń
  6. strasznie się cieszę i bardzo dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ewciu za wspaniała zabawę a jeszcze bardziej za to że zmieniasz stereotypy myślenia- od teraz 13 będzie mi się kojarzyła z czymś bardzo miłym:]
    Oczywiście gratuluję zwycięzcy i Małgosi też:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie 13 zawsze jest szczęśliwa, dlaczego dla Was miałaby nie być? ;)

      Usuń
  8. Dziękuję za wspaniałą zabawę i gratuluję zwycięzcom :) To piękne z Twojej strony, że chcesz obdarować tyle osób :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trojando - sama przyjemność :)
      Wcześniejsze cukieraski cieszyły się większym "wzięciem", więc nie dałabym rady, ale tym razem... ;)

      Usuń
  9. gratulacje dla wygranej ... oj ten słodki bukiecik ... mniam no zazdroszczę ... a ta 13 jak się okazuje jest dla nas wszystkich szczęśliwa ... super ,że chcesz wyciągnąć ze swojego koszyczka jeszcze coś dla pozostałych , pewnie że biegnę odezwać się do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bo ja tak na przekór, żeby tę 13-stkę "odczarować" ;)

      Usuń
  10. gratulacje dla zwyciezczyn :)

    dzieki za zabawe- tak btw to moj adresik masz? :) a co tam ja tez ustawiam sie w kolejce jak dajesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, pewnie mam w swoim tajnym kajecie ;)

      Usuń
  11. Gratuluję szczęściarze :).

    Oj dla każdej z nas masz nagrodę pocieszenia. Masz wielkie serduszko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam od razu wielkie ;) drobiażdżki do Was polecą, ale za to do każdej :)

      Usuń
  12. Gratulacje;) bardzo mile z twojej strony ze chcesz obdarowac kazda zapisana osobe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty teeeeż coś dostaniesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...