wtorek, 5 marca 2013

SCRAP FOR FOUR VIII

Tym razem to ja szykowałam zestawy przydasiowe do naszej zabawy. Wyglądały one tak:



Należało użyć dwóch z trzech papierków, dwóch z trzech wstążek, co najmniej dwóch kwiatków, a także obrazka lub tekturki i perłowego ćwieka lub perłowych pręcików.
Ja zaczęłam od karteczki z obrazkiem retro. Ale to moje retro jest bardziej w stylu clean & simple niż vintage czy shabby chic - proste, czyste, bez szaleństwa ;-)




Baza to Summer & latte ze Studia75, papier w króliczki - darowany. I... tamtaramtam - moje nowe owalne wykrojniczki były w użyciu :-)

Druga kartka, to wynikowa tej pierwszej - dodałam jedynie żółte kropelki i niebieski kwiatuszek. Oczywiście również prościutka, jak to zwykle u mnie ;-)




Strasznie jestem ciekawa, jak sobie poradziły dziewczyny z naszej Czwórcy. I Wy także czym prędzej pędźcie do Moniki, Joli i Oli.

20 komentarzy:

  1. proste, wiosenne... jestem na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie same materiały, a takie różne kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest właśnie najlepsze w tej zabawie :)

      Usuń
  3. Fajnie podeszłas do tematu:) Podobają mi się obie karteczki,ale najbardziej pierwsza z dziwczynką:)Ty wiesz Ewuś dlaczego:)pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś obie piękne :) Ta druga do mnie bardziej przemawia bo bardziej kolorowa, a ja teraz potrzebuję kolorów i wszystkiego co mi wiosnę przybliża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, no to oby tych kolorów było jak najwięcej! :)

      Usuń
  5. pierwsza skradła moje serce Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale to rozegrałaś :) Pierwsza to moja faworytka w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Dwie różne "bajki", ale obie fantastyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne obie, ale pierwsza wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne kartki i wspaniałe kwiatuszki:) Podziwiam ich wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż taka zdolna to ja nie jestem - kwiatuszki to gotowce ;)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...