środa, 6 marca 2013

WARSZTATOWO

W ostatnią sobotę lutego miałam okazję i przyjemność uczestniczyć w bloku warsztatów organizowanych przez sklep Scrap.com.pl. Cały dzień pod okiem Pani Psor Agnieszki "gessowałam", "mistowałam", tapowałam, maskowałąm, smarowałam, malowałam, tuszowałam, stemplowałam, targałam, kleiłam... Wróciłam padnięta i ubrudzona, ale bardzo pozytywnie naładowana :-) Na pierwszych warsztatach "Mixed-Media. Bajkowe światy" tworzyłyśmy kolaże. U mnie wyszło to tak:





A po przerwie na obiadek, z nowymi siłami, uczyłyśmy się technik postarzania - tematem było vintage i shabby chic. Robiłyśmy po dwie kartki - powtarzając dokładnie to, co pokazywała nam Pani Psor. I oto efekty:




Jeśli chcielibyście obejrzeć relację z twórczego szkolenia, to zajrzyjcie tutaj. Nawet ja się tam na zdjęciu gdzieś przyplątałam ;-)

10 komentarzy:

  1. Slicznie Ewuđ, đlicznie, najbardziej mi sie vintage podoba♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się spodobał, o czym świadczy kolejna praca w tym stylu ;)

      Usuń
  2. dziwne literki mi wychodzą....miałam żle ustawiony język, powinno być "ś" a nie "đ"

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zastanawiałam jak tam Twoje mediowe wrażenia? Super prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko - fantastycznie było i na pewno to powtórzę ;)

      Usuń
  4. te ich skrzydełka... CUDNE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś kochana, no a jakie inne mogłyby być? ;) :*

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...