piątek, 29 marca 2013

WIELKANOC


12 komentarzy:

  1. Gosiu - spokoju, oddechu, radości i tej odrodzonej NADZIEI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2013/03/zima-zima-ale-jajeczka-trzeba-zrobic.html#h=1095-1364582640667

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Karolinko :) Karteczka frunie do Ciebie :)

      Usuń
  3. Pogodnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych,
    Zdrowia, radości
    I wiosennego nastroju:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Brydziu :* I dla Ciebie wiosny w sercu i złapania oddechu :)

      Usuń
  4. Ewuniu, Wszystkie Twoje wielkanocne karteczki są przepiękne i bardzo się cieszę, że jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z nich.
    A Tobie i Twojej rodzince jeszcze raz życzę Radosnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, dzisiaj wyjęłam ze skrzynki również Twoją piękną kartkę - bardzo Ci dziękuję! :*

      Usuń
  5. Ewciu, serdeczne życzenia
    dla Ciebie i Twojej rodzinki
    Wesołego Alleluja
    dużo zdrowia
    i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu i my Wam życzymy Wesołego Alleluja!
    Przepraszam, że nie wysłałam kartki... Nie zdążyłam zrobić a takiej kupionej na poczcie czy w innym sklepie wysłać nie chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu...
    Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja"
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, pogodnych Świat Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    mokrego dyngusa,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół - Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...