poniedziałek, 1 kwietnia 2013

WYZWANIE NIE NA ŻARTY

Na blogu Scrap-Ścinki rusza nowe wyzwanie - i to wcale nie jest żart na Prima Aprilis. Tym razem pracujemy z mapką. Wszelkie szczegóły dostępne są tutaj, a to moja interpretacja tematu:



Papier to Papermania Chatsworth Vintage Collection plus paseczek z Galerii Papieru. Dwa kwiatki są moje - "samorobne", ćwiek podrasowałam miedzianym pudrem do embossingu. Wszystko dość mocno zmaltretowałam i popsikałam perłową mgiełką.
Powiem Wam, że bardzo fajnie było odpocząć po wczorajszym świętowaniu znęcając się nad papierem ;-) Dziś po biesiadowaniu (rozsądnym!) pewnie też odrobinę pociacham. 
Nie przejedzce się zbytnio ;-) Ściskam Was!

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta karteczka Ewa:)
    Nie wiem tylko dlaczego tak cięzko u Ciebie napisac komentarz, jak chcę kliknąć w prześlij kom...to ucieka mi ikonka:(
    Mam nadzieję, że się uda uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka Ewuniu :) Wesołych po świętach i dziękuję za karteczkę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No i piękne retro wyszło :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...