środa, 10 kwietnia 2013

DLA MĘŻCZYZN MAŁYCH I DUŻYCH

Dzisiaj zbiorek kartek dla panów. Dwie z nich powstały daaaaawnoooo, a trzecia już nie aż tak ;-) Zacznę od tej najświeższej - robiłam ją dla taty mojej koleżanki. Jest to kartka z kieszonką na bilety na kabaret, czyli życzenia i prezent w jednym. A skoro był to prezent, to wszystko było zapakowane w pudełeczko specjalnie zrobione na tę okazję.

Pożeniłam papiery z UHK, Galerii Papieru i The ScrapCake




Druga kartka powstała dla chłopca zafascynowanego sportami walki i dzikimi kotami:


I wreszcie trzecia, prościutka - dla wielbiciela piratów:


Dostaję już pierwsze sygnały o dostarczonych upominkach - gdy wszystkie dotrą na miejsce, to ujawnię, co wyszykowałam :-)
A jutro będzie znowu słodko, więc zaglądajcie!
Ściskam!

13 komentarzy:

  1. wszystkie piękne, ale w piracie się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pomyśleć Jolu, że to naklejka na ścianę... ;)

      Usuń
  2. świetne kartki, szczególnie ta pierwsza mi się podoba!
    mam dodatkowo do niej pytanie, a w zasadzie do pudełka, czy wstążka jest na stałe czy jak złożysz pudełko to dopiero obwiązujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      wstążka nie jest na stałe - wiążę ją dopiero po złożeniu pudełka.

      Usuń
  3. Hej Ewciu karteczki wszystkie świetne - pirat rewelacyjny :-)
    Chciałam zameldować że niespodzianka doszła i jak zawsze potrafisz zaskoczyć :-))
    jest śliczna :-)

    dziękuję Ci ślicznie :-)

    pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana karteczki przepiękne, ale ta z piratem jak pewnie się domyślasz dla mnie jest numerem jeden.
    Bardzo bardzo dziękuje za niespodzianke, dotarła dzisiaj cała i zdrowa.
    Jest śliczny/a ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że niespodzianka dotarła :)

      Usuń
  5. Świetne kartki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka druga jest bardzo energetyczna , moja faworytka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, dziękuję :).
    Dziś odebrałam na poczcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta z samochodem jest super, po prostu przepiękna! Ani za dużo, ani za mało, te kolory... ach! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...