czwartek, 4 kwietnia 2013

BAWIMY SIĘ W CARD LIFT #8

Nasz serial liftowy, który zorganizowała Ki, wciąż trwa. Tym razem na warsztacie miałyśmy kartkę Edi. Moja interpretacja jest trochę baśniowa, dziecięca, na pewno bardzo energetyczna dzięki żółtemu kolorowi. Papier z żonkilami pochodzi z Galerii Rae. Stempelek pokolorowałam kredkami akwarelowymi - upraszam o wyrozumiałość, bo to moje pierwsze wprawki ;-) Skrzydełka ważki i małego elfa pokryłam crackle accents. I wygląda to tak:




To oryginał:



Jutro pozostaniemy w żółtych, słonecznych klimatach - na przekór zimie! A to a sprawą kolejnej zabawy, w której mam przyjemność uczestniczyć - Scrap Four Four. Już o 10 rano będziecie się mogli o tym przekonać :-)

7 komentarzy:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...