piątek, 12 kwietnia 2013

CZEKOLAAAAAAADA!

Dziś przypada Światowy Dzień Czekolady, więc nie może jej zabraknąć w Zakątku. Podobno dzisiaj czekolada nie tuczy, a wchodzi jedynie w rzęsy,  a nie w biodra ;-) A jeśli jest ładnie opakowana - to tym bardziej. 
Dzisiaj pokażę Wam czekoladownik w wersji maxi - to oprawa dla dużego opakowania czekoladek Merci. Uwierzcie, łatwo z nim nie miałam - jego długość przekraczała skalę na moim trymerze i nie mam też wystarczająco długiej linijki. Jednak mi się udało i w efekcie końcowym wyglądało to tak:



Życzę Wam duuuużo słodyczy, nie tylko czekoladowej :-)
Ściskam!

11 komentarzy:

  1. jakie super :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszło to opakowanko:)))Ja czekoladę dziś zjadłam całą i marzę by poszła mi w b.... kto pomyślał o bioderkach jest w błędzie! biust oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w biust to by mi się też przydało, a i w biodra nie pogardzę ;)

      Usuń
  3. a ja wybieram rzęsy hehe lepsze to niż biodra czy biust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, Twoje twory są piękne! Ten czekoladownik wygląda bardzo elegancko i ekskluzywnie, a karteczka, którą mi przysłałaś wprawia wszystkich w podziw! Bardzo, bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Światowy Dzień Czekolady, a ja mam ciążową zgagę akurat najbardziej po czekoladzie! To jest po prostu okrutne... No nic, popatrzę sobie na to śliczne pudełeczko i pomarzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...