piątek, 5 kwietnia 2013

SCRAP FOR FOUR IX

Tak się złożyło, że dziś znów kartkowe efekty moich cyklicznych zabaw. Z uporem maniaka trzymam się wiosennych klimatów. I jak zapowiadałam wczoraj - ponownie żółty w natarciu, a to za sprawą zestawu przygotowanego przez Olę. Trzeba było wykorzystać oba papiery i kwiatki, jedną kropelkę akrylową, a wstążki i motylki wedle uznania. Obowiązkowo miałyśmy użyć serwetki - i jej kształt zdominował moje działania, zatem  "główna" karteczka jest okrągła:



To już pokłosie - został mi duży kawałek drugiego papieru, spora część serwetki i cała żółta wstążka, dodałam żółte ścinki, a od siebie dołożyłam dużego motyla i motylowego taga. Ten tag to... ubraniowa metka z kolekcji dziewczęcych ubranek pewnej firmy. Była tak śliczna, że żal wyrzucać, tym bardziej, że ładnie spięła kolorystycznie wszystkie składniki kartki:



Teraz biegnijcie zobaczyć, jak z wiosennym zestawem poradziły sobie dziewczyny z naszej "czwórcy": Jola, Monika i Ola.

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki Ewuś, okragła moja faworytka:)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko, też ją bardzo lubię :)

      Usuń
  2. Okrągła jak słoneczko - oby przyniosła wiosnę! Druga zaś MotyLova :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. obie cudowne choć rzeczywiście okrągła kradnie serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne karteczki takie PRAWDZIWIE wiosenne :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba tę wiosnę chyba przez megafon wołać ;)
      Pozdrawiam, Sylwia :)

      Usuń
  5. Śliczne i wiosennie kolorowe karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słoneczko. Od razu cieplej się robi patrząc na Twoją karteczkę Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, a mnie od razu cieplej od takich słów, jak Twoje :) Dziękuję kochana!

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...