poniedziałek, 22 kwietnia 2013

ZBLIŻA SIĘ MAJ...


...a z majem czas komunii. U mnie też się już temat zaczął, a to za sprawą Ystin, która zechciała, bym przygotowała jej zaproszenia komunijne, podziękowania oraz winietki na stół. Jej życzeniem była zieleń - i z przyjemnością je spełniłam :-) Zaproszenia i podziękowania są zrobione według jednego wzoru:

papier: Galeria Papieru, stempel: Agateria


A winietki powtarzają wykrojnikowy motyw z zaproszeń. Robiąc je posiłkowałam się kursem z Akademii.scrap.com.pl, nie trzymałam się jednak ściśle jego wskazówek. Winietka "komunisty" wyróżnia się odrobinkę - nastemplowałam na niej małą hostię, co widać na pierwszym zdjęciu w dzisiejszym poście. Natomiast cała reszta pozbawiona była tego dodatkowego elementu:


Ystin była zadowolona - a to dla mnie najważniejsze. Justynko - jeszcze raz wielkie dzięki :-)

Niebawem komunijnie będę Was pewnie wręcz zanudzać, ale zanim to nastąpi - pokażę Wam jeszcze parę innych rzeczy :-)
Ściskam!

13 komentarzy:

  1. No, no....poszalałaś :) cudnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony maj i zielone zaproszenia :-) Bardzo ładnie to wygląda, wszystko ze sobą zgrane... jak zawsze u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. goście zachwyceni, bo zaproszenia juz rozesłane! to ja dziekuję Ewuniu♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Można powiedzieć tylko jedno ... piękne ... skromne i eleganckie. Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli cel zamierzony osiągnięty :) Dziękuję Aguś :*

      Usuń
  5. Efekt jest super :) Stół będzie elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, delikatnie i bardzo wiosennie. Winietki genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winietki mi sen z powiek spędzały, ale efekt mnie zadowolił ;) Dzięki Zu :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...