niedziela, 7 kwietnia 2013

PUDEŁKA NA CZEKOLADKI

Dziś pokażę Wam dwa czekoladowniki dla panów. Ten pierwszy jest klasyczny - z kieszonką na czekoladę, która tym razem była dłuuuuga. Miał być fioletowy i koniecznie z "Sąsiadami":

papier pochodzi ze Scrappo



Drugi czekoladownik nie był typowy - miał bowiem pomieścić cukierki "michałki", zatem kieszonkę musiało zastąpić pudełeczko. Pudełko otwierało się z boku i miało okienko ujawniające zawartość. Tutaj wymogiem był brąz i obecność czarnego kota:

papier jasnobrązowy ze ScrapPasji, ciemnobrązowy z Galerii Papieru



Mam jeszcze informację dla osób, które się zapisały w mojej rozdawajce. Okres okołoświąteczny, zmasowany atak bakcyli i inne okoliczności spowodowały  spore opóźnienie - wybaczcie. Jednak udało mi się w końcu przygotować upominki dla Was i jutro pofruną pocztą, więc oczekujcie listonosza ;-)

Ściskam Was i życzę dobrego tygodnia :-)

11 komentarzy:

  1. Ale ekstra pudełeczka. Sam nie wiem który wybrać bo sąsiedzi wymiatają a zarazem kotek bardzo ładnie się prezentuje. Wszystko tak pięknie ze sobą współgra. Podziwiam talent i warsztat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pudełeczka :-)
    co jedno to fajniejsze :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      A do Ciebie coś pofrunie dzisiaj, co prawda nie w pudełku, aleeee.... ;)

      Usuń
  3. prezentują się rewelacyjnie, zwłaszcza 44 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sąsiedzi to super pomysł ... świetnie ujęłaś temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sąsiedzi to był wymóg - ja tylko to skomponowałam i zlepiłam w całość ;)

      Usuń
  5. Śliczne pudełeczka w pięknej kolorystyce:) "Sąsiadów" oczywiście pamiętam z dzieciństwa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...