środa, 3 kwietnia 2013

KOŁO RATUNKOWE NA 18-STKĘ

Kolejna "zaległa zaległość", która dłuuugo nabierała mocy w katalogu ze zdjęciami - kartka na osiemnastkę z kołem ratunkowym.




Papier z Galerii Papieru, koło trochę wytłoczyłam od spodu, żeby je uwypuklić, dodałam sznurek i chorągiewki z Wycinanki - i już :-)

Czy na Was to "białe coś" też działa tak demobilizująco?? Na mnie strasznie! A tu lista "tudusiów" wcale się nie skraca. I jeszcze krasnale gdzieś się pochowały, obiboki...
Mimo wszystko trzymajmy się jakoś. Niezależnie od wszystkiego - życzę Wam również radości na okrągło i rzucam koło ratunkowe nadziei: ta zima wreszcie musi minąć.
Ściskam!

6 komentarzy:

  1. oj ja też poproszę takowe koło ratunkowe.....to białe coś mnie dobija, ptaki tak cudnie śpiewają, błękit nieba na horyzoncie .... tylko wieje okrutnie i to białe coś zalega i straszą że ma spaść jeszcze 20 cm białego ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna karteczka! Świetny pomysł :)
    A to białe nasypało-stopniało-nasypało-stopniało - i znowu sypie! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka Ewuś bardzo pomysłowa :-)
    dziękuję Ci pięknie za karteczkę z życzeniami :-))
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dotarła przez te zawieje i śniegi :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...