wtorek, 30 kwietnia 2013

IŚCIE KWIECIŚCIE

Dziś będzie u mnie wiosna - w mniejszym i większym rozkwicie. Na początek delikatnie. Kartka - brama zrobiona była w formacie mieszczącym się w kopercie A5, więc spora. Powstała na trzydziestą piątą rocznicę ślubu:

Papier: Galeria Papieru

Druga karteczka kipi kwieciem :-) Zrobiłam ją na 50-te urodziny mojej cioci:


Do kartki powstało pudełko, gdyż nie sposób było wcisnąć ją do koperty ;-)


A poza tym na warsztacie komunie, komunie, komunie :-)
Mam nadzieję, że nic nie pokrzyżuje Waszych majówkowych planów. Ściskam!

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki, każda jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu; obie piękne - jedna spokojna i dostojna, natomiast druga bardzo kolorowa. Taka wielka radość z nich bije że aż chce się na nich "oko zawiesić" co niniejszym czynię ( żeby mi tylko tak nie zostało... hi, hi...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zawieszaj oko do woli, zawieszaj i dwa! :) Miło mi, gdy to robisz :)

      Usuń
  3. Cudne karteczki Ewuś! niezmienne podziwiam Twą inwencję i wyobraźnię♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka dla Cioci - zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...