sobota, 27 kwietnia 2013

4:1

Cztery do jednego. I nie chodzi wcale o cztery gole przypadające na jednego Lewandowskiego ;-) Chodzi o mojego szwagra, który dostał cztery kartki robione "by Zakątek Dzieciątek". Powiem Wam, że nie było to łatwe zadanie - bo przecież każda kartka musiała być inna. Ale udało się! No bo "co, ja nie dam rady??" :-)
Kartka nr 1 - klasyczna, od rodziców:


Kartka nr 2 - energetyczna, z tekturkowymi guziczkami:


I teraz coś, o czym już wspominałam w zajawce - kartka nr 3: zainspirowana butami ulubionej firmy Jubilata. Na prośbę Dorotki prosta w formie i wzorowana na tych zdjęciach:

źródło zdjęcia -> klik

Zainspirowała mnie perforacja w białej skórze - no i miałam zachować kolory :-) A tu już kartka:


I wreszcie kartka nr 4 - prywatnie od nas, z przymrużeniem oka. Mój szwagier jest naszym rodzinnym masterchefem do spraw grilla i zrobił już z tej czynności doktorat oraz habilitację ;-) W prezencie dostał odpowiedni fartuch i pasującą do niego kartkę:



No to by było na tyle - siła wszystkiego na jednego ;-)
Ściskam!

14 komentarzy:

  1. Kartka z widelcem jest świetna!
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie super, ale faktycznie grillowa- wymiata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą dziurkowaną tkaniną :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, Ewciu ... poszalałaś!!! Kartki naprawdę świetne ... gratuluję pomysłów i poczucia humoru :-) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;) a z widelcem bardzo śmiechowa :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odjazd z tą obuwniczą inspiracją. I kartka świetna!
    Ewo, dotarły dzis do mnie upominki- serdecznie dziekuję. Szczególnie za Twój osobisty prezent!!!
    Jutro przy dobrym świetle wszystko sfotografuje i umieszczę w zakładce "Uśmiech Fortuny" na moim blogu.
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, cieszę się, że wszystko dotarło i mam nadzieję że się przyda :)

      Usuń
  7. Świetne!
    Kartka inspirowana butami szczególnie fajna jest!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...