czwartek, 11 kwietnia 2013

SŁODKOŚCI - RÓŻOWOŚCI

Obiecałam Wam wczoraj coś słodkiego - no to pora się z tego wywiązać ;-) Kolejne zaległości wyciągam z mojego albumu fotograficznego:



Takie słodkie bukiety powstały tak naprawdę dwa - dla dwóch pań - i tak się prezentowały obok siebie:


A na warsztacie już nowości: papierki, słodycze, pieluszki... a tu wciąż rzeczy zaległe wołają z szafy... A właśnie, skoro mowa o szafie - to powiem Wam, że tę też niebawem ujawnię. Zobaczycie mój kącik "po tuningu" ;-)
Ściskam!

18 komentarzy:

  1. Ale słodziaki prezentujesz Ewuniu:) szkoda że przez komputer nie da się ich zjeść, bo wchłonęłabym tak jak Merci :] miam, miam, miam:*

    P.S. MAGNESIK TEŻ JUŻ PRÓBOWAŁAM UGRYŹĆ ALE MI NIE SMAKOWAŁ HI, HI....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no, magnes jest do przypominania a nie do gryzienia ;) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
    2. A ja myślałam, że jak go zjem to będzie ciągle mi od środka przypominał....hi hi hi

      Usuń
    3. Od środka będzie Ci przypominać ważna część tego magnesu - moje serducho ;)

      Usuń
  2. Słodkości - różowitości, śliczności i smakowitości:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za magnesik z super textem. Po remoncie zawiśnie na lodówce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam .... mniam ... no to idę zjeść coś słodkiego :-)))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, a dziś koniecznie czekoladę! Dzisiaj jej święto i wcale nie tuczy ;)

      Usuń
  5. Widziałam, widziałam :) Marzenie każdej tworzącej kobiety :) A różowe słodkości przepiękne i pewno smaczne jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha , bo Ty widziałaś szafę na żywo, to możesz się teraz przechwalać ;)

      Usuń
  6. co za słodkości , dziękuję za niespodziankę .... i do mnie dotarła

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, mniam mniam, i jeszcze z moimi ulubionymi truskawkowymi! :)
    Bardzo bardzo dziękuję za niespodziankę, przyszła szczęśliwie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...