poniedziałek, 8 kwietnia 2013

W FIOLECIE I W KOMPLECIE

Ten słodki bukiet i kartka do niego powstały jakiś czas temu. W zanadrzu mam jeszcze trochę takich zaległych prac. Wybaczcie jakość zdjęć - robione późno i z lampą. Coraz częściej rozmyślam nad namiotem bezcieniowym, który by mnie uniezależnił od pory dnia, czy światła za oknem... No ale póki co - jak się nie ma co się lubi... ;-)




Kolory, koronka, motyle... wszystko to znalazło się w wytycznych do zrobienia tego zestawu. Podobno zadaniu sprostałam ;-)

I jeszcze ogłoszenia duszpasterskie ;-) Wszystkie nagrody z mojej rozdawajki dzisiaj zostały wysłane - nareszcie!
A poza tym w końcu mieliśmy słonko! Ach, od razu człowiekowi inaczej na sercu :-)
Ściskam!

12 komentarzy:

  1. Pięknie:)Ciepło i serdecznie pozdrawiam oraz posyłam nutkę wiosny.
    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za tę nutkę :*
      Wysyłam uśmiechy!

      Usuń
  2. smakowity kąsek i świeżutkie kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że po kąsku zostało jedynie wspomnienie i zdjęcie ;)

      Usuń
  3. mmm, narobiłaś mi smaka na czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te trufle:) Aż ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz już wiem, że trafiłam z bukietem ;)

      Usuń
  5. Hmm jaki smakowity komplecik :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana! I równie ciepło pozdrawiam :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...