niedziela, 14 kwietnia 2013

BAWIMY SIĘ W CARD LIFT #9

To już przedostatnia kartka w naszej zabawie u Ki.  Tym razem miałyśmy na warsztacie kartkę Amlai z pięknym ścinkowym tłem. Ja zrobiłam kartkę na chrzest święty:





A to oryginał:



Do mojej karteczki planuję dołączyć mały tag z personalizacją. Papiery, których użyłam to Summer & latte Studio 75. Obrazek pochodzi z Graphics Fairy. Embossowany kwiatek wykonałam według kursu Sasilli w Agaterii i muszę Wam powiedzieć, że absolutnie zakochałam się w tych kwiatkach. Na pewno niebawem powstanie więcej kartek z ich użyciem :-) Stempel z gołębiem również odbiłam tuszem do embossingu i pokryłam go białym pudrem.

A ostatnią kartką, która powędrowała na warsztat, jest moja kartka ze stemplem - tu możecie ją zobaczyć, wraz z liftem Organizatorki :-)
Miłej niedzieli!

8 komentarzy:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...