środa, 1 maja 2013

MAJ - NO TO ZACZYNAMY!

Sezon na słodkie bukiety komunijne uważam za otwarty :-) I znów będzie żelkowo, "raffaelkowo", słodko. Wracają wzory z zeszłego roku, pojawiają się nowe - będzie co pokazywać.
Ten różowiutki zechciała dla swojej córeczki Patita:





Powstała do niego kartka:

Papier: Galeria Papieru



A te dwa kolejne polecą do jednego "komunisty" - na prośbę Kasi:






Dzięki tym bukietom miałam okazję gościć Kasię u siebie. Tylko że jak się spotkają dwie gaduły, to zapominają o Bożym świecie i o tym, żeby może tak zrobić jakieś wspólne zdjęcia... ;-) Będziemy musiały to nadrobić.

Jak tam Wasza majówka? Włączyliście tryb weekendowy? :-)

źródło zdjęcia -> klik!


Ściskam!

17 komentarzy:

  1. Jak pięknie...Twoje bukieciki są fantastyczne:)A moja majóweczka pracująca :)

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie odwiedzasz mimo mnóstwa zajęć :*

      Usuń
  2. Moja majówka to już za mną.
    Właśnie wróciłam :).

    Przepiękna karteczka! Bardzo mi się podoba!
    A bukieciki - jak zwykle - superowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wypoczęłaś :)
      Dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń
  3. Mniam! Rafaello:) Mniam! Żelki:) Wszystko po prostu mniam:)
    Ewunia życzę spokoju w tym komunijnym szaleństwie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje cudo, jestem zachwycona. Dziękuję.


    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ,cudnie i niesamowicie słodko,jeszcze raz dziękuje za bukieciki,a przede wszystkim za mile spędzony razem czas,pyszna kawkę i boską szarlotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się z Tobą spotkać :) Następnym razem pstrykamy foty!

      Usuń
  6. Wszystko u Ciebie przepiękne i słodziutkie i kolorowe i ciągnąco - żelkowe, po prostu pychotka:)) pozdrawiam cieplutko z mokrego Płocka:*

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne ...
    Pozdrawiamy i będziemy zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku a co ja musze zrobic zeby zamowic taki bukiecik - ponad 4 lata kuzynki nie wizialam a takie cuo byloby swietnym odatkiem do przezentu - prosze o kontakt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarcz napisać na mój adres mailowy - jest w zakładce "kontakt" :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...