poniedziałek, 6 maja 2013

Z GIBSONEM

Ponieważ pewien chłopak marzy o gitarze elektrycznej - a Gibson, to byłaby absolutna pełnia szczęścia :-) Kartka powstała na dwunaste urodziny i ponieważ jest męska nie ma na niej zbyt wielu ozdobników. Koniecznie miała się pojawić cyferka. No i ten Gibson... ;-)



Trochę się naszukałam zdjęcia gitary, które miałoby status zasobu publicznego - ale znalazłam. Papierki Summer & latte Studio75 podkreśliły kolor instrumentu. A cyfra 12 została zaembossowana na gorąco i pięknie się mieni.

Mam nadzieję, że majówka upłynęła Wam spokojnie, że odpoczęliście i bezpiecznie wróciliście do domu. Przed nami nowy tydzień - oby był dobry!
Ściskam!

8 komentarzy:

  1. Świetna pamiątka dla prawdziwego wielbiciela gitarowych brzmień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuudnie :) ja zawsze marzyłam o Ibanezie i miałam kiedyś na ścianie przyklejonego wielgachnego wyciętego niegdyś z plakatu Ibaneza ^^ ale nie doczekałam się nigdy prawdziwego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze masz szansę :) Marzenia się spełniają :)

      Usuń
  3. Karteczka świetna, solenizant będzie zachwycony.
    Ewuś mam sprawę, ale nie mogę ogarnąć Twojego maila. Odezwij się do mnie proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna, jeszcze nigdzie podobnej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, takie rzeczy tylko w Zakątku ;) Dziękuję :*

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...