wtorek, 7 maja 2013

KARTKI KOMUNIJNE

Dzisiaj przygotujcie się na wysyp komunijnych kartek - bo jak już zaczęłam je robić, to zrobiłam serię. Różnice, choć niewielkie, to jednak są, dlatego pokażę Wam wszystko, co ostatnio wyszło spod mojej ręki. Upraszam o cierpliwość, bo zdjęć sporo ;-)
W neutralnych kolorach:




W zieleniach:




Różowości:





I błękity:






Wszystkie papiery pochodzą z Galerii Papieru. Kielichy i hostie z Wycinanki najpierw spryskałam Perfect Pearls Mists, a później dodałam stemple. Potem trochę wycinania dziurkaczami i wykrojnikami, kawałek wstążki, kwiaty - i voila :-) 
Kartki czekają jedynie na personalizację. Niektóre już mają swoich adresatów.

Podobają się Wam? Którą jest Waszą faworytką?
Ściskam!


9 komentarzy:

  1. przepiękne! a ten dziurkacz brzegowy-kwiatuszki - cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza kremowa i pierwsza błękitna w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja faworytka to bezapelacyjnie pierwsza karteczka, w neutralnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, tak to wszystko ładnie potrafisz skomponować... Jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byś ponumerowała, to bym napisała, bo tyyyle tego ! I nie chce mi się liczyć, a każda ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za dwa lata zamówię u Ciebie zaproszenia komunijne.I nawet jak się zrujnuję-to będę szczęśliwa i dumna jak mało kto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, myślę, że się dogadamy, a Ty się nie zrujnujesz ;*

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...