czwartek, 2 maja 2013

MAGNESOWY ZAWRÓT GŁOWY

Dzisiaj magnesów na lodówkę całe zatrzęsienie - każdy z pozytywnym przesłaniem "carpe diem!" i ogromnym ładunkiem serdeczności :-)
Ten powstał dla Dorotki i w zasadzie od niego się zaczęło to szaleństwo:




Jakiś czas temu odbyła się moja rozdawajka i ponieważ liczba osób biorących w niej udział nie przekroczyła tym razem 30, postanowiłam obdarować wszystkich jakimś upominkiem. No i stanęło na magnesach - poniżej zbiorcze fotografie wszystkich egzemplarzy:





Życzę Wam słońca - choć za oknem odczuwamy jego brak, to może choć w serduchu u Was zagości :-)
Ściskam!

19 komentarzy:

  1. magnesik wisi u mnie na lodówce , jeszcze raz dziękuję ..... a słońce gdzieś sobie poszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne magnesiki przygotowałaś, tylko pozazdrościć szczęśliwcom, którzy je otrzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są boskie ,a ja też mam swój osobisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę swój:) U mnie wisi na lodówce i jest najładniejszy z tych, które mam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne :)
    Mój cały czas cieszy oczy :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Muszą niesamowicie wyglądać "na żywo" i cieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz jak fajnie wyglądały w stadku? ;)

      Usuń
  7. Mój podtrzymuje listę zakupów do zerówki dla małego :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw- morze barw i tylko pozytuywne mysli. Dziekuje, że ułamek Twej kolekcji trafił do mnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A właśnie że nie wszystkie....nie ma mojego!A jest najcudowniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu piekne - moj nadal tak dobrze schowany,ze ni ma :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...