poniedziałek, 13 maja 2013

NA DZIEŃ MAMY

Na zbliżający się Dzień Mamy przygotowałam dwie karteczki - na razie, bo pewnie będzie ich więcej ;-)
Pierwsza z serduszkem z masy clay, które przysłała mi Jola. W moich ukochanych "summerkowych" turkusach:

Papier: Summer & latte Studio75

A druga w formie żakieciku. Pomysł nie jest mój - krąży on po internecie u różnych twórców i w rozmaitych wcieleniach, męskich lub damskich. Mój żakiet dostał broszkę z kameą:

Stempel: Agateria 
Broszka z Miętowego Cukierka Galerii Papieru

A jeśli ktoś potrzebowałby stempelek na to święto - to proszę się częstować. Tylko koniecznie potem napiszcie do mnie i podajcie link do swojej pracy - bardzo jestem ciekawa, jak go wykorzystacie :-)



Dziękuję Wam za wszystkie słowa, które u mnie zostawiacie. Cieszę się, że się Wam podoba mój kącik :-) 
Ściskam!

17 komentarzy:

  1. Przepiękne prace ! :)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    ----------------
    Zapraszam do mnie na candy (do 10 czerwca) :)

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2013/05/candy-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i eleganckie!
    Czekam na następne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka w moich ulubionych niebieskościach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki!
    Zwłaszcza ta druga - jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za stemple. Przydały się i na pewno jeszcze się przydadzą. Kiedyś do mnie zaglądałaś, ale teraz, domyślam się, czasu brak na wszystkie blogi ;-) Możesz jednak zerknąć, jeśli jesteś ciekawa, jak mi wyszły kartki ze stemplami od Ciebie: http://stworzoneprzezmagde.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace Ewuś.Widzę, że serducho od Joli też spożytkowałaś:)
    Dziękuję za stempelki:)
    A kącik pracy cudny:)ja bym takiego potrzebowała:)u mnie ciągle artystyczny nieład i jeszcze ta przeprowadzka:(
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Moniczko, do tego stopnia, że nabrałam ochoty na więcej takich serduszek ;)

      Usuń
  7. przecudny ten stempelek ... już go porywam , dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję pięknie za miłe słowa, nie zapomnijcie się pochwalkić swoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za stemeplek, mam nadzieję, że mamie też się spodoba :)
    http://czarrymarry.blogspot.com/2013/05/dla-mamy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje wykorzystałam stempelek tutajhttp://decoartm.blogspot.com/2015/05/278-dla-mamy-z-sercem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za stempelek :) Zobacz jak go wykorzystałam: http://evebellart.blogspot.com/2015/05/kochanej-mamie.html
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...