środa, 15 maja 2013

MĘSKI ZESTAW

Choć temat komunii jeszcze się nie skończył, to jednak dziś dam Wam trochę odpocząć od majowej uroczystości. Zaserwuję Wam zestaw, który powstał na 60-te urodziny, ale równie dobrze może być prezentem na Dzień Ojca. Zestaw składa się z bukietu "z prądem" oraz kartki:



Papier: Galeria Papieru


Kartka miała połączyć piłkę nożną oraz nawiązanie do czasów PRL-u. Moim zdaniem wyszło zgrabnie (ach, jaka ja skromna jestem...) ;-)
A dziś Dzień Niezapominajki i na dodatek "zimna Zośka" (wcale nie taka zimna). Zatem wszystkim Zofiom, i oczywiście wszystkim moim Zaglądaczom, życzenia wszystkiego najwspanialszego. Dla Was ta niezapominajka :-)



17 komentarzy:

  1. o hoho, cóż za bukiet wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet fantastyczny, w sam raz dla mojego męża, który kolekcjonuje takie maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiet bardzo pomysłowy. Do karteczki nie można się przyczepić - piekna jest, aczkolwiek nie skojarzyłam jej z PRL-em.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) No to wytłumaczę swój tok myślenia: dla mnie jedno ze skojarzeń z PRL-em to propaganda -a ta pani jest żywcem wyjęta z propagandowych plakatów :)

      Usuń
  4. Fajny zestaw!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiet wyskokowy :)
    A kartka świetna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jest zadanie tego bukietu - opróżnić i potem skakać ;) Dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń
  6. Świetny zestaw, lubię klimat PRL :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia kartka jest cudna :) PRL jak w mordę strzelił :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...