niedziela, 26 maja 2013

MAMOWO

Jak dobrze w tym dniu mieć komu złożyć życzenia... Jak dobrze samemu czuć zarzucane na szyję małe i nieco większe rąk wianuszki, nie tylko od święta...
To ja oczami mojej Pierworodnej:


Zwróćcie uwagę na perfekcyjny "mejkap" oraz moją łabędzią (żyrafią?) szyję ;-)
A tu już laurki: dla mojej najukochańszej, rodzonej Mamusi oraz wspaniałej Teściowej, którą z radością nazywam Mamą:

Papier: Galeria Papieru, stemple: Agateria

Prezentów i laurek "mamowych" było więcej, ale o tym następnym razem :-)
Ściskam!

2 komentarze:

  1. bardzo ładną laurkę dostałaś ja liczę tak za dwa lata dostać , no może już za rok.... Rośnie pociecha i już nożyczkami umie się posługiwać ..

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza laurka:-) i jaki rezolutny maluch

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...