piątek, 17 maja 2013

KTO MI DAŁ SKRZYDŁA...

Dziś dwie urodzinowe karteczki skrzydlate. Kolejność: chronologiczna.
Ta była dla mojej Psiapsióły - Primulki:

Papier: Studio75

A ta dla koleżanki, której pasją jest fotografia:

Papier: Studio75, tekturka: Scrap.com.pl


Aparat pokryłam pudrem do embossingu, który pięknie się mieni, dodałam pomarańczowy kryształek, a "obiektyw" wypełniłam glossy accents.

Muszę się Wam pochwalić, że mam już potwierdzony udział w warsztatach u Brises podczas Zlotu w Warszawie - ach, skrzydła mi rosną u ramion! Doczekać się nie mogę tej nauki pod okiem Mistrzyni :-)
A w ogóle, to jestem ciągle w biegu. Teraz też czym prędzej się kłaniam i zmykam.
Ściskam!

13 komentarzy:

  1. Śliczne, a zwłaszcza ta pierwsza mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne karteczki , warsztatów to Ci zazdroszczę bardzo,...

    OdpowiedzUsuń
  3. skorzystałam z Twojego aniołeczka , dziekuję http://kartkomaniaczki.blogspot.com/2013/05/kontowersyjne-buciki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię proszę, byś poprawiła w poście autora stempelka - ten aniołek nie jest mój, nie ja go stworzyłam.

      Usuń
  4. Obie karteczki są cudowne, a pomysł na uskrzydlony aparacik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki! Tobie też chyba wyrosną takie skrzydełka♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia na fb podziwialam ale tu tez musze- sa piekne

    na blogu w poscie info o przydasiach od Ciebie i magnesiku - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...