poniedziałek, 27 maja 2013

DZIEŃ MATKI NA SŁODKO

Słodkie bukiety świetnie się nadają albo jako dodatek do kwiatów, albo zamiast nich. U mnie na przykład było to i to - mąż wręczał kwiaty, ja słodką wiązankę. Kiedy biegłam do samochodu, zaczepiła mnie jedna pani słowami: "Ojejej! a to się mamusia ucieszy!" ;-)



Druga z Mam, moja własna, dostała inne nieco kwiatki, choć też słodkie - zrobiłam jej scrapy z wnuczętami i pokażę je wkrótce :-)
A te bukiety zrobiłam na prośbę mojej koleżanki:





Jeszcze Was uraczę kartkami związanymi z wczorajszym świętem - następnym razem. A w związku z Dniem Dziecka szykuję dziecięce stempelki z cytatami - niebawem Wam je udostępnię :-)
Ściskam!

4 komentarze:

  1. Ewuś , mama była zachwycona , ale słodki dzień miała dzięki Tobie i twojej wiązance . Pięknie dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! I polecam się "na zaś" ;)

      Usuń
  2. Takie słodkie upominki są naprawdę fajne, uwielbiam robić z lizaków dla dzieci bo ich minki wszystko mówią:):) a radość jaka wielka. Nawet "dużym dzieciom" fajnie dać taki bukiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wiem z doświadczenia, że dorośli czasem cieszą się jeszcze bardziej... ;)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...