poniedziałek, 20 maja 2013

TO JESZCZE NIE KONIEC...

...nie koniec komunijnych klimatów. Choć faktycznie jestem już na finiszu z tą tematyką. Dziś znów dziewczęco i na dodatek w komplecie z pudełeczkiem:





Piankowe kwiatuszki idealnie zgrały się z kwiatkami na papierze Galerii Papieru :-)

Coraz bliżej Dzień Mamy, ale zaraz po nim Dzień Dziecka - z tej przyczyny, jak przystało na Zakątek Dzieciątek, zapowiada się wiele postów związanych bezpośrednio z dziećmi :-) A będzie i papierowo, i pieluszkowo...
Ściskam!

12 komentarzy:

  1. Piękny komplecik!
    A ten bukiet podoba mi się najbardziej ze wszystkich komunijnych prezentowanych do tej pory!
    Ściskam Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magduś, powiem Ci, że mnie chyba też ;)
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  2. Piękny komplecik! Z niecierpliwością czekam na mój "komplecik".
    Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, Twój komplecik się już robi ;) bukiet zwinięty, jeszcze druga część ;)

      Usuń
  3. Świetny zestaw! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączki! Lubię lubię :)
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też ten podoba się najbardziej ;)Pozdrawiam Magda ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...