czwartek, 23 maja 2013

SZAFA, FA FA RA FA...

Z okazji narodzin Natalki wymyśliłam sobie pokoik. Dziewczęcy, słodki, z misiem na komodzie, małą lampką, ubrankami wystającymi z szuflad i sukieneczką zawieszoną na wieszaku:




W umeblowaniu pomogła Galeria Papieru, w wyposażeniu szafy - Agateria :-)
A do tej schodkowej kartki powstał jeszcze bukiecik ze skarpetkowych różyczek w kolorze kwiatków na sukience.



Mam nadzieję, że komplet się spodobał :-)
Choć na tapecie mam już "mamowe" historie, to jeszcze wpis komunijny się przydarzy. A potem "dzieciowe", "dzieciowe", "dzieciowe"...
Ściskam!

20 komentarzy:

  1. Śliczne, tak samo kartka umeblowana, tak samo bukiecik. Tworzą piękny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to kartką powaliłaś mnie na kolana! Sama bym chciała mieć taki pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka, przeurocza karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja i pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej!
    Cudny pokoik!
    Ewuś... jaki pomysł!!
    Tak mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo wyszło tak, jak chciałam :*

      Usuń
  6. Ooooo....! Zatkało mnie...;) Pokoik jest prześliczny i jaki genialny miałaś pomysł!!! Cudny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodka ta komódka , Ewuś przesyłeczka dotarła, ale mama będzie szczęśliwa , piękny bukiecik stworzyłaś nie mogłam się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę :) wszystkiego dobrego dla Mamy :)

      Usuń
  8. Przyłączam się do zachwytów nad kartką. Urocza! No i bardzo niebanalna do tego:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...