piątek, 3 maja 2013

FILIŻANKA HERBATY

"Nie istnieje żaden na tyle poważny problem, którego nie dałoby się załagodzić filiżanką dobrej herbaty" 
Bernard Paul Heroux

Maj to nie tylko miesiąc komunijny - w tym miesiącu świętujemy również Dzień Matki. Na blogu Scrap - Ścinki ruszyło nowe wyzwanie - szykujemy prezenty dla mam. Ja postanowiłam podarować sposób na złagodzenie problemów - i powstała taka kartka-saszetka:






Zapraszam Was do wzięcia udziału w zabawie - nagroda jest zacna :-)
Ściskam!

6 komentarzy:

  1. Pomysłowo! Fajny efekt, ślicznie ozdobione tymi maleńkimi kwiatuszkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Mnie już nosi, żeby karteczki porobić ale dopiero jutro mogę się wybrać bo bazy bo już mi się skończyły a dzisiaj wszystko pozamykane :) Powinno być czynne jakieś pogotowie scrapowe dla tych co ich nosi nawet w 3 maja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak Ewunia, herbata jest dobra na wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny sposób na herbatkę:))) Cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam mocno kciuki,bo zakochałam się w tej saszetce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...