sobota, 2 marca 2013

BAWIMY SIĘ W CARD LIFT #4

Kolejny tydzień i kolejna kartka do liftowania - tym razem śliczna, wiosenna kartka Rachel. U mnie pozostał wiosenny klimat i kompozycja - choć sama kartka jest na pewno dużo prostsza i przez to bardziej mi bliska. Poza tym jest wielkanocnie - przecież święta tuż!



A to karteczka Rachel:



Dziś czeka mnie reorganizacja mojego craft kącika - żegnam się z sekretarzykiem i wprowadzam szafę. Poza tym urodzinki Chrześnicy i szykowanie urodzin mojej Młodszej... oj będzie się działo! A po niedzieli dalej w biegu ;-) Wam życzę spokojniejszego czasu i dużo odpoczynku!

19 komentarzy:

  1. Ależ mi się podoba ten kolaż jajeczny:!!! Super karteczka!

    Miłego weekendu Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo ... jaka ciekawa interpretacja ... i mega kolorowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna "jajecznica" :D Bardzo podoba mi się połączenie kolorów.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna:)Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kartka... lubię takie proste :)
    Ale jakie piękne JAJOOOOOO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Zu :)
      a jajo mam jeszcze takie drugie tylko mniejsze :)

      Usuń
  7. o , takiej interpretacji mojego pudełeczka sie nie spodziewałam...super jajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny lifcik,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jaja :) I to dosłownie :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...