poniedziałek, 18 marca 2013

JAJECZNIE

Nareszcie i ja się rozkręcam z karteczkami świątecznymi - jakby na to nie patrzeć pora ku temu już najwyższa.... Niedawno stałam się posiadaczką wykrojników jajecznych, więc nie ma się co dziwić, że jajka wszelkich rozmiarów zdominowały moje kartki.
Na potrzeby wyzwania na blogu Scrap-Ścinki stworzyłam dwa digi-stempelki z napisami wielkanocnymi. Możecie je sobie pobrać - a gdy popełnicie z nimi kartkę i na dodatek wykorzystacie do tego celu skrawki papierów, koniecznie dołączcie do naszej ścinkowej zabawy:


Jajka są wykonanie wg kursu Alexandry :-)
Pozostałe karteczki ścinkowe o tyle, że wszystkie jajka są powycinane właśnie z resztek papierów wszelakich. Ach! I ta fioletowa jest z recyklingową tekturką z opakowania naklejek na ścianę ;-)




Trzymajcie się cieplutko - byle do wiosny ;-)

13 komentarzy:

  1. Piękne karteczki!
    Ta fioletowa szczególnie. Rewelacyjna!
    Pozdrawiam Ewuś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Magduś :* ta fioletowa to również moja faworytka :)

      Usuń
  2. Jajkowe szaleństwo :) ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Takie kolorowe i radosne :-) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszą być kolorowe, żeby wreszcie wiosna przyszła ;) Buziaki Aguś :*

      Usuń
  4. Przepiękne Ewuniu! A ta druga z fioletową kokardą na jajeczku - "widmie" jest fantastyczna po prostu!


    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jajko -widmo" hihi, fajne określenie :) Dziękuję Oleńko :)

      Usuń
  5. Wszystkie karteczki są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jajeczny wianuszek jest fajowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajć, ajć....fioletowa druga naj :))))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...