niedziela, 24 lutego 2013

BAWIMY SIĘ W CARD LIFT # 3

I kolejna odsłona zabawy u Ki - zatem kolejna zliftowana karteczka - tym razem miałyśmy na warsztacie kartkę Oli (Ikemo). To moja interpretacja:




A to karteczka Oli:



Wczorajszy dzień spędziłam w super towarzystwie i pod Okiem fantastycznej Pani Psor podczas warsztatów organizowanych przez sklep Scrap.com.pl - ale o tym kiedy indziej.

Miłej niedzieli!

Dopisek wieczorny
Tak się spieszyłam, żeby wrzucić ten lift, że zapomniałam napisać o papierach. Karteczka w całości (oprócz wycinanek z maszynki) z arkusza nr 04 papierów Winter Time Studio75.

21 komentarzy:

  1. piękna karteczka w cudnych delikatnych kolorkach:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka!
    super zawiązana kokardka :) i kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na punkcie kokardek mam fisia ;) wiążę aż będzie mnie satysfakcjonował efekt :)

      Usuń
  3. niesaowicie ujmująca ....... i bardzo ale to bardzo podoba i sie motyw klatki i jego zastosowanie ... motylki w klatce ..... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kinga :) Motylki podobnie jak ptasiory - też skrzydlate ;)

      Usuń
  4. Piękna :) bardzo mi się podoba interpretacja....i ta klateczka (mmmmmmrrrr) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna. Klateczka nadaje lekkości, nie można oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny lifcik:) Urzekły mnie kolorki i motyw klatki. Na relacje z soboty czekam z niecierpliwością!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olusia, dziękuję Ci kochana! A relacja będzie niebawem :)

      Usuń
  7. Kapitalny lift! Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja :) Moze to i glupio zabrzmi, ale nieziemsko mi się podoba Twoja kokardka. Świetnie pasuje ten kolor do papierka ze studia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, fantastycznie mi się pracowało przy liftowaniu Twojej ślicznej kartki. Mam w planie podobnie potraktować swój adresownik, tylko w innym kolorze ;)

      Usuń
  8. Świetna praca, zachwyca lekkoscią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, takie słowa to miód na moje serducho :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie karteczki z klatką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten motyw, choć motyle chyba bardziej ;)

      Usuń
  10. Ale fajnie ta kokarda przełamuje te subtelne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...