środa, 13 lutego 2013

ZAPRASZAM NA CUKIERECZKI

Witajcie moi Kochani! Dziś mija 2 latka mojej przygody z blogowaniem. Bardzo Wam dziękuję za Waszą obecność i dlatego zapraszam na cukiereczki. Do wygrania oczywiście słodki bukiecik, zdominowany tym razem kolorami związanymi z jutrzejszym dniem - tak mi się jakoś "miłośnie" zwinęło ;-)



Zasady ogólnie znane - komentarz tutaj i bannerek w bocznym pasku własnego bloga z przekierowaniem do tego posta ;-) Nie trzeba być obserwatorem (choć miło mi będzie jeśli zechcecie zostać na dłużej). 
Dodatkowy warunek, to będzie najczystsza prywata... Napiszcie proszę w komentarzu, za co lubicie Zakątek Dzieciątek? ;-D
Zapisy do 12 marca, losowanie dzień później. Powodzenia!

24 komentarze:

  1. W pogodę, czy nie pogodę
    Zawsze się w zakątku odstresować mogę
    Słodkości kilogramy, kolorków masa cała
    Ja bym tu chętnie na zawsze została :)
    To co oczy cieszy, cieszy także duszę
    więc o bukiecik powalczyć muszę :)

    Pozdrawiam ☼
    http://posolonepomysly.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho jestem pierwsza..... z chęcią się zapiszę .... a zakątek polubiłam bo jest orginalny , takich bukiecików z majteczek nie ma nigdzie , pieluszkowy tort to mistrzostwo ...........pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj!! nie przegapię tej słodkiej okazji na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu gratuluję rocznicy, to tylko 2 latka a tyle wspaniałości zagościło na Twoim blogu- bądź z nami jak najdłużej - nasza muzo pieluszkowych torcików, wspaniała inspiratorko i komentatorko naszych poczynań, a przede wszystkim nasze guru nieziemsko kolorowych i jakże nie tuczących słodkich bukiecików:))
    pozdrawiam i przesyłam wiele gorących :* :* :* :* :* :*
    Oczywiści chętnie stanę w kolejeczce:]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Na bukiecik słodki oczywiście się zapisuję!
    A za co lubię Zakątek?
    Za tego słonika w logo oczywiście :)))!
    A tak na serio za kaloryczny i kolorowy, papierowo-pieluszkowy zawrót głowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji rocznicy!!
    Zyczę wielu kolejnych i niekończących się pomysłów.
    Za co lubię Zakątek?
    Z wszystkie ciekawe pomysły na niebanalnie zapakowane słodkości:)
    Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się na candy.. dlaczego lubię.. za oryginalne pomysłowe słodkie prezenty, za uśmiech mojej Gwiazdki na widok bukieciku :-).. I życzę jeszcze wielu lat działania rękodzielniczego i blogowania! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, jak ten czas zasuwa! Gratuluję rocznicy, ale nie będę się zapisywać dają szansę kolejnym osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zapiszę, bo już wiem jakie wspaniałe są Twoje bukieciki :) A Zakątek Dzieciątek lubię za Twój bijący zewsząd entuzjazm - cokolwiek publikujesz zawsze widać, że masz z tego wielką radochę i tą radochą mnie zarażasz :)
    Gratulacje z okazji kolejnej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, nie mogłoby mnie tu zabraknąć. Z niecirepliwością będę czekać na losowanie.
    A co lubię u Ciebie? hmm ... myślę, ze najbardziej Twoje lekkie pióro i niezliczoną masę pomysłów. Pozdrawiam bardzo bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się z haftyline.blogspot.com; za co lubię - za całokształt, za piękno:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubie Zakatek za slodkosci, czasem zagladajac do Ciebie poprawia mi sie humor na sam widok bukiecikow:)
    zglaszam sie i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się i ja :)
    najbardziej lubię tutaj to że na początku przykułaś moją uwagę ślicznymi bukiecikami ze słodyczy co jest moją słabością a teraz świetnie prezentujesz swoje kartki co również dla mnie jest czymś wyjątkowym, także to połączenie jest super ;) i bardzo lubię u Ciebie przebywać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Za niebanalne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością i ja ustawie się w kolejce :) Ogromnie podobają mi się sposoby na opakowanie prezentu (te słodkie bukiety ze skarpetek :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. i sie pospieszylam i nie dokonczylam za co lubie- Ewciu zakatek jest dla mnie miejscem niesamowitego rozwoju, tworczych wyzwan, kreatywnosci, doszkalania sie. ty tego nie widzisz ale ja z boku mam mozliwosc ocenic jak bardzo sie tworczo rozwijasz, jak twoja glow apracuje nad tym,zeby byly prace fajne i oryginalne. I TO CI SIE UDAJE!!! za to lubie twoje miejsce na ziemi

      Usuń
  17. Zapisuję się i ja. Za co lubię? No sama nie wiem, za kreatywność, to na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja z chęcią zapisuję się do zabawy :).

    Dopiero poznałam Twój blog ale zdecydowanie mogę powiedzieć, że lubię go za słodkie bukiety :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się, bo jakżeby inaczej!
    Za co lubię...za te inspirujące słodkie bukiety, śliczne scrapy i pieluszkowe cudeńka, no i za atmosferę:)
    Lubię do Ciebie zaglądać!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszego i kolejnych lat!
    Za co lubię? za ciekawe i często słodkie pomysły, za nie sztampowość i pokazywanie że można inaczej, tak z jajem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. No no no dwa latka to już coś :-) Gratuluję Ewuś i życzę kolejnych kreatywnych latek na blogu :-)

    Nie sposób oprzeć się Twoim słodkim bukietom więc oczywiście się ustawiam do kolejeczki :-)
    Dlaczego lubię zakątek no cóż z sympatii do prowadzącej bloga przede wszystkim za Twoje pomysły na oryginalne prezenty no i oczywiście za słodkie bukiety a ostatnio za świetne pomysły na karteczki :-)
    uf ale się rozpisałam hi hi
    reklamuję cukieraski wiesz gdzie :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się do zabawy i życzę wielu wspaniałych twórczych pomysłów z okazji drugiego roczky w blogosferze:)

    Zakątek Dzieciątek to strefa magiczna
    I dla dziecka i dla mamy
    Pomysłowością swą zachwyca
    Stąd tak bardzo ją uwielbiamy
    Znajdziesz tu bukiety przesłodkie
    Zapachy bakalii i galaretki
    Gdy tylko tutaj wejdziesz
    Poczujesz się rześki i krzepki
    Już na wstępie kłania się słonik
    Który wita nas z radością
    Prezentuje kompleciki
    Co zrobione są z miłością
    Paradują tu pieluszki
    W piękne torty ułożone
    Oj już cieszą się maluszki
    Że aż piszczą zachwycone
    Pianki, żelki, Rafaello
    Zawsze Ci poprawią nastrój
    Sprawią swoją mocą wielką
    Że znów jesteś pełna blasku
    Dla dorosłych i dla dzieci
    Znajdziesz tutaj upominki
    Gdy pisanki pójdziesz święcić
    I dla chłopca i dziewczynki
    Roczek to czy gratulacje
    Urodziny, ślub czy chrzest
    Na stojąco dziś owacje
    Tu najlepsza oferta jest:)

    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...