niedziela, 17 lutego 2013

SERDUSZKOWE WYZWANIE W SCRAP-ŚCINKACH

Co prawda echo Walentynek chyba już przebrzmiało, jednak serce to o wiele bardziej uniwersalny symbol - przecież miłość niejedno ma imię :-) Na blogu Scrap - Ścinki ruszyło wyzwanie według kursu przygotowanego przez ComoLaLuz - należy przygotować serduszko składaczek. Ja zrobiłam karteczkę z gratulacjami z okazji narodzin. I jakoś tak mi się wszystko ładnie poskładało, a to dlatego, że... Front karteczki jest oczywiście ścinkowy - wykorzystałam wszystko to, co mi pozostało po wycięciu serca wg szablonu. Zrobiły się z tego takie puzzle - i ma to bardzo ładny wydźwięk, bowiem narodziny wyczekanego dzieciątka scalają miłość jego rodziców.




Zapraszam Was do udziału w wyzwaniu - do wygrania atrakcyjna nagroda :-)

6 komentarzy:

  1. Piękne serducho :))) Idealne na narodziny Maluszka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo, ale to bardzo pomysłowe i fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne serduszko :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bede musiała Ci pokazać moją tegoroczną "rodzinną" słodką walentynke;) Choć nie wykonałam jej samodzielnie, to właśnie serduszko ozdobione motywem puzzli skradło moją uwagę przy wyborze:) Składaczek pomysłowy i elegancki!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo... fajowa forma!!! świetne serducho, Ewuś! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...