środa, 20 lutego 2013

KARTECZKA DLA MARYSI

Na urodziny Marysi zmajstrowałam ptaszkową karteczkę - jakoś ten motyw bardzo mi pasuje do Karmelka :-)



Mam nadzieję, że trafiłam w gust Adresatki :-)

Kartkę zrobiłam wg mapki i na papierach Magicznej Kartki. Użyłam tylko i wyłącznie kolekcji bożonarodzeniowej "Zaczarowane Święta" - jak więc widzicie, nie tylko w grudniu papierki genialnie się sprawdzają ;-) Link do wyzwania tutaj, a mapka wygląda tak:


Muszę przyznać, że mapka jest szalenie wdzięczna i już popełniłam dzięki niej kolejną karteczkę - ale o tym "inną razą" ;-) Ściskam!

17 komentarzy:

  1. Jest świetna :))) Ale to już wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę karteczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest urocza:))

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :* I ja Tobie życzę uśmiechniętego nieba nad głową :)

      Usuń
  4. Ach, jakie cudne ptaszorki!! fajniutka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka Ci wyszła z tych świątecznych papierków. Podziwiam za odwagę bo ja czerwonego koloru unikam jak ognia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś jestem przekonana, że z czerwienią poradziłabyś sobie śpiewająco :)

      Usuń
  6. świetna interpretacja mapki :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! mapka jest genialna - cudnie się z nią pracowało.

      Usuń
  7. Ewcia karteczka jest przepiękna... wspaniale dobrane kolory, dodatki... Marysia na pewno będzie nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewunia superowa interpretacja mapki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna praca ..i te domki sa takie romantyczne ! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...