środa, 6 lutego 2013

W KOSZYCZKU I W WAZONIE

Skarpetkowe wiązanki z okazji narodzin małych Chłopców powstały już jakiś czas temu. Pewną nowością u mnie jest tylko umiejscowienie jednego z nich w koszyku. No, Ameryki tym nie odkryłam, ale co tam ;-) Kolorystyka obu bukietów jest bardzo zbliżona, choć poleciały do zupełnie różnych Adresatów. A oto one:





Zdjęcia jakie są, każdy widzi - sztuczne światło niestety im nie służy, ale nie było innej możliwości.
Jak pewnie zauważyliście, mój nastrój jest dziś duuużo lepszy. To jeszcze nie są  moje wyżyny, ale jest poprawa - to ważne! Bardzo Wam dziękuję za Wasze słowa otuchy i trzymanie kciuków - jesteście po prostu NIEOCENIENI.

9 komentarzy:

  1. Śliczne są - chłopięce i rozkoszne. Ale nie przesłodzone.

    Ja z małym opóźnieniem również po cichutku, w kąciku, trzymam mocno kciuki za poprawę twojego nastroju i domowy spokój...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie...
    Zapraszam po wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :D Jednak z tego co kojarzę - wyróżnienia przysługują blogom z liczbą obserwatorów poniżej 200, ja się już nie kwalifikuję ;)

      Usuń
  3. Bukiecik w koszyku jest debeściarski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł..podoba mi się bardzo pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje skarpetkowe róże i bukieciki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...